A magyar eladók termékei is feltűnhetnek a Temun platformján – de vajon miként valósulhat ez meg?
A Temu sajtószolgálatára küldött kérdéseinkre kapott válaszokból megtudtuk, hogy a Temu már tavaly meghívta az európai vállalkozásokat, hogy termékeikkel jelenjenek meg a Temu platformján. Ma a Temu "Helyi Eladó Programja" (Local Seller Program) több mint 30 piacon érhető el világszerte, köztük az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban.
Ahogy korábban említették, a Temu online piactere már az év korábbi hónapjaiban elérhetővé vált a magyar vállalkozások számára. A helyi eladó program széles spektrumot ölel fel, hiszen nemcsak nagyobb márkák, hanem családi vállalkozások és egyéni vállalkozók is csatlakozhatnak, lehetőséget teremtve ezzel a sokféle kereskedő számára, hogy részesedjenek a digitalizált kereskedelem világában.
A legújabb információkért látogass el hozzánk a Heol.hu Google News oldalán! Ne maradj le semmiről!
Hogyan kerülhetnek a magyar termékek a Temu platformjára?
- A platformon megjelenni kívánó eladók a Temu "Eladói Portálján" regisztrálhatnak a https://seller-eu.temu.com/ címen, ahol egyszerűsített regisztrációval, bevezető útmutatókkal és GYIK (gyakran ismételt kérdések) összefoglalóval is segítik a folyamat zökkenőmentességét. Csapatunk gyorsan áttekinti a jelentkezéseket, és felveszi a kapcsolatot a jelentkezőkkel. Az "onboarding" után az eladók a termékeiket feltölthetik a Temu-ra, így vásárlókhoz millióihoz juthatnak el egész Európában - áll a Temu által szerkesztőségünkbe juttatott levélben.
Ez a lehetőség egy új, alacsony költségű értékesítési csatornát jelent a magyar vállalkozásoknak számára is, mely egyben közvetlen hozzáférést biztosít a Temut használó, nagy vásárlói bázishoz. Az eladók valós idejű visszajelzést kapnak a fogyasztóktól, és könnyebben tudnak skálázódni az Európai Unión belül.
- A Temu hangsúlyozza, hogy a gyártók és a fogyasztók közötti kapcsolat javításával mindkét fél előnyökhöz juthat. Az eladók kihasználhatják a közvetlen értékesítés nyújtotta lehetőségeket, mint például a fogyasztói visszajelzések és a testre szabott kezdeményezések, míg a vásárlók szélesebb választékhoz és gyorsabb szállítási lehetőségekhez juthatnak, amelyek helyben relevánsak.




