Ibis-kutatás: "Az élmények felülmúlják az anyagi javakat"

A globális kutatás alapján, amelyet az ibis készített, az emberek körülbelül egyharmada (31%) idén nagyobb vágyat érez az utazás iránt, mint az előző évben. Ezen kívül a válaszadók 22%-a kész többet is áldozni az utazásaikra.

A globális kutatás szerint, amelyet az ibis végzett, az emberek egyharmada (31%) idén nagyobb vágyat érez az utazás iránt, mint az előző évben. Ráadásul 22 százalékuk kész többet is áldozni az utazásokra.

Mindez arra inspirálja az utazókat, hogy fedezzenek fel új távlatokat, ragadjanak meg minden lehetőséget, és éljék át az életet a legteljesebb mértékben, teszik hozzá a felmérés készítői.

Ikonikus zenei fesztiválok, grandiózus televíziós show-k színhelyei, elmaradhatatlan sportesemények, ínycsiklandó gasztronómiai felfedezések - 2025 az emlékezetes utazások éveként vonul be a történelembe.

A folyamatosan átalakuló világunkban az emberek utazási vágyai és céljai is dinamikusan változnak. Az ibis legújabb, „Go Get It: hogyan utazik a Z és Y generáció 2025-ben” című jelentése mélyrehatóan elemzi, hogy a közeljövőben milyen ösztönzők befolyásolják majd az utazási döntéseket a megújuló környezetben. A kutatás hangsúlyozza az élményekre fókuszáló utazások iránti növekvő keresletet, amely új dimenziókat nyithat meg a jövőbeli felfedezések előtt.

A kutatás során egy figyelemre méltó következtetésre jutottunk, amely szerint...

A népesség 58%-a úgy gondolja, hogy az élmények felülmúlják az anyagi javakat, ezért olyan helyszíneket keresnek, ahol felejthetetlen élményekre lelhetnek.

A "Go Get It" című tanulmány a Z és Y generáció utazási szokásait vizsgálja 2025-ben, az ibis szállodalánc megbízásából. A kutatás a Globetrender, a világ vezető utazási trendkutató ügynöksége által készült globális felmérésen alapul. A tanulmány nyolc ország – az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság, Ausztrália, Franciaország, Németország, Brazília, Kína és India – 9000 válaszadójának tapasztalatait és véleményét gyűjtötte össze. Ezen adatok segítségével egy átfogó képet kaptunk arról, hogy milyen utazási prioritásokkal rendelkezik a fiatal generáció a következő évben.

Related posts