A Kiscelli Múzeumban ünnepelték a Syoss megújulását, ahol a hagyomány és a modernitás találkozott egy különleges esemény keretében.
Rendkívüli rendezvényen vettünk részt a Syoss megújulása alkalmából
A Syoss újjászületésének ünneplését egy lenyűgöző, interaktív eseménnyel tették emlékezetessé, ahol a hírességek, influencerek és a média képviselői gyűltek össze. Az exkluzív fine dining vacsora során a résztvevők egy látványos, immerszív termékbemutatón ismerkedhettek meg az új termékekkel és a márka frissített filozófiájával. Az eseményen jelen volt Görög Zita, Cinthya Dictator és Barta Zsuzsi, mint márkanagykövetek, valamint a Syoss nemzetközi kreatív igazgatója, Kiyoko Odo, aki szintén hozzájárult a rendezvény fényéhez.
Kiyoko Odo, aki számos nemzetközi márkával és világsztárral dolgozott már együtt, meghatározó szerepet játszott a Syoss megújulásának folyamatában. Kiyoko több, mint két évig dolgozott a márkával a megújulás vízióján.
Kiyoko így fogalmazott: "A Syoss megújulása számomra egy friss, divatos esszencia megjelenését jelenti, amely figyelembe veszi a hétköznapi igényeket. A hajunk belső és külső ápolása egyaránt elengedhetetlen."
Az új dizájnban kiemelt szerepet kaptak a japán motívumok, amelyek a márka eredetére utalnak. A vertikális logó idézi a "tategaki" írásmódot, valamint feltűnik a Zen művészetben használt Ensō ecsetvonás, amely az erőt, eleganciát, szabadságot és fejlődést szimbolizálja.
A megújult Syoss termékek egyedülálló hatóanyag-kombinációkkal készülnek, melyek nem csupán mélyreható táplálást és erősítést nyújtanak a hajnak, hanem különleges illatok, textúrák és innovatív formulák révén egy teljesen új élményt ajándékoznak a használóknak.